Clopotel.ro
Clopotel.ro este un portal pentru copii care le prezinta acestora nenumarate informatii, jocuri, materiale interactive si informatii educationale.
Are un SEO friendly, oferind si support video. Pe intreaga pagina principala sunt rubrici intersante pentru copii cu subiecte cat mai variate si cat ai diverse.
Pagina principala se actualizeaza periodic si are urmatoarele sectiuni: Referate" aici sunt stocate diferite referate,lucrari, rezumate cu scopul de a-i ajuta pe copii; Bacalaureat 2010" sunt afisate informatii cu privire la Bacalaureatul din acest an; incepand cu calendarul examenelor, Programa examenelor de bacalureat, Metodologia Bacalaureatului si terminand cu subiectele la problele orale si rezultatele la examene; Evaluare nationala; Enciclopedie; Diplome Clopotel; Jocuri; Teste Online; Felicitari; Horoscopul zilei; Foc de Tabara; Educatie sexual; Forumuri Clopotel; Album Clopotel; Acorda Clopotei!; Nou pe Clopotel.
Site-ul mai are in partea stanga sus, rubrici ca: Pagini Personale si Grupuri de prieteni ; sub acestea aflandu-se topurile Clopotel.
Pe site se mai gasesc sectiuni interesante cum ar fi: sectiunea de ALBUME FOTO unde utilizatorii pot vedea poze cu numerosi prieteni ai site-ului; sectiunea de MUZICA & FANCLUB
unde melodiile favorite pot fi ascultate de catre copii; sectiunea de SCOALA si sectiunea de STIRI unde sunt prezentate cele mai noi informatii si cele mai interesante pentru copii.
Design-ul site-ului implica multe culori tocmai pentru a fi pe placul copiilor si pentru a atrage cati mai multi utilizatori. Pe nuanta de background care este alba se observa ca in prima parte a site-ului predomina culoarea albastru(meniul, titlul sectiunilor Clopotel etc).
Pe masura ce navigam pe pagina principala se observa diverse sectiuni colorate diferit. Sectiunea de jocuri este verde, cea de albume foto este portocalie,cea de muzica violet etc. |
|
|
De ce il recomandam? |
Acest site merita astfel vizitat de toti utilizatorii care sunt interesati de noi stiri si evenimente din lumea copiilor. |
|
|